5 תשובות
כן
חלק...
שואל השאלה:
זה ניהיה מעניין מעונה 2 ?
היא ממש משעממת
זה ניהיה מעניין מעונה 2 ?
היא ממש משעממת
אנונימית
אני. כן זה מעניין בהמשך.
אני
העונה הראשונה הייתה ממש מעניינת ומאז זה כבר משעמם אני התייאשתי בעונה השלישית
העונה הראשונה הייתה ממש מעניינת ומאז זה כבר משעמם אני התייאשתי בעונה השלישית