5 תשובות
חלק...
שואל השאלה:
זה ניהיה מעניין מעונה 2 ?
היא ממש משעממת
אנונימית
אני. כן זה מעניין בהמשך.
אני
העונה הראשונה הייתה ממש מעניינת ומאז זה כבר משעמם אני התייאשתי בעונה השלישית