3 תשובות
עשיתי שנה שעברה והשנה מתתי מפחד אז התחלתי לגלח :/
עדיף שתעשי אצל מישהי אבל עם המלצות ושתהיה נחמדה שלא יעניין אותה רק הכסף והעבודה ותגידי לה שפעם ראשונה את עושה שתהיה עדינה איתך ויהיה בסדר.אני בפעם הראשונה עשיתי לעצמי לבד את צריכה למשוך נגד כיוון השערה והאמת שזה היה בלאגן.מלא לכלוך מלא לנקות אחרייך ותוך כדיי ולחמם במיקרו ולמשוך ולעצור כי זה כואב עדיף שתשלמי למישהי שתהיה עדינה ונחמדה ותעשי אצלה.את יכולה לנסות רק אזור אחד נגיד רק את הרגליים אחכ רק את הידיים זאת אומרת בהדרגתיות ובמשך הזמן תוכלי לעשות לעצמך
זה כואב אבל ממש נסבל, בפעם הראשונה פחדתי ממש ואיך שהקוסמטיקאית התחילה לעשות אמרתי לעצמי זה כל ה"כאב הנורא"
באותו הנושא: