10 תשובות
כן
סרט טוב
אני.
כן
אוף
שנאתי אותו
אני לא בוכה מסרטים בדרך כלל אבל הוא היה כל כך עצוב
אני, סרט מאוד נחמד
כן יואוו סרט ישן..
קייג'יי אפא שם לא?
כן
בכיתי בו
כןן קיי ג'יי חתיך שלי
אחלה סרט
כןן בכיתי ממנו!