6 תשובות
יכול להיות שעשית בטעות שהיא לא תראה את הסטטוסים שלך...
שואל השאלה:
לא ציינתי בשאלה שבהגדרות זה לכל האנשי קשר שלי... ^
אנונימית
לפעמים לאנשים אחרים הסטטוס לא מופיע משום מה, או מופיע באיחור.
שואל השאלה:
אה רגע אבל את אומרת אתזה מנסיון?קרה לך ......?
אנונימית
כן. יותר מפעם אחת.
שואל השאלה:
ישמצב שהבאג הזה תקופה גם של איזה שבוע בערך..?
אנונימית