2 תשובות
כדי שכמה שיותר יצביעו
לא כולם יכולים להשתחרר מהעבודה וכווכו
יש חופש כי אנשים לא הולכים לעבודה, בתי ספר ככה יש יותר מצביעים ואנשים לא צריכים לדאוג לצאת מהעבודה באמצע בשביל להצביע