6 תשובות
אני אוהבת למה לא זה שווה מלא אוהבים
וגם לועזית ממש חח
יש עוד.
מכירה חברים שאוהבים.
אישית גם אני אוהבת קצת.
אבל גם את המוזיקה של היום טם מחפשים טוב.
אני גם
גם שלמה ארצי, שלום חנוך, מתי כספי, דויד ברוזה, יונתן גפן וכל אלה
לא אתה לא מיוחד תפסיק עם זה קאט דה בולשיט יש עוד הרבה כמוך
שואל השאלה:
ועוד כמובן...
אנונימי