7 תשובות
הכל טוב ישנת קצת. אפשר לחיות כל כמות קטנה של שעות שינה עד הערב.
שואל השאלה:
עליתי לישון ב 10 בערב התעוררתי ב 3
קפה
אנונימית
אני פעם תפקדתי עם שעתיים שינה בלי קפה
מה אתה מקשקש על 5 שעות ועם לשתות קפה
אפשר לחיות ולתפקד , תשתה קפה חזק ואת השעות השינה האחרות תשלים בצהריים או בלילה שאחרי.
אני מתחילה לתפקד עד הערב גם בלי שינה בכלל כאילו אחרי לילה לבן אז הכל בסדר
אני כל יום ישן 5 שעות.. אתה תשרוד, בהצלחה!