יש לי חברה טובה מאוד, אנחנו תמיד ביחד. ויש לה עוד חברה שהיא לא חברה שלי והיא אפילו די לא אוהבת אותי. בזמן האחרון שמתי לב שהן מסתובבות יותר וחברה שלי פשוט.. לא מתייחסת אליי. היום בכיתה אני דיברתי עם מישהי ואז אחר כך חברה שלי והיא פשוט צרחו עלינו לסתום את הפה והילדה שלא אוהבת אותי פשוט כמעט זרקה לי את הטלפון ושברה אותו. זה ממש העליב אותי ופשוט התחלתי לבכות והיא התעלמה ממני, היא ראתה שאני בוכה והיא פשוט הלכה ממני.. יש לכם מושג למה? מה אני יכולה לעשות, היא ממש מתעלמת ממני..