12 תשובות
וואי זה נשמע מזעזע
לדעתי זה מוגזם לגמרי..
אפשר לדבר פשוט על זה אתם משפחה...
לדעתי זה מוגזם לגמרי..
אפשר לדבר פשוט על זה אתם משפחה...
זה קצת קשוח כאילו הוא בכל זאת אבא שלך זה די פוגע שאומרים דבר כזה אבל אם זה כבר ברמה מוגזמתת ואתם ממש סובלים ממנו יכולת לומר משהו יותר עדיין
כל הכבוד!
היי היי יצאת מזעזע!!!
הוא אבא שלך אחרי הכל
not nice
הוא אבא שלך אחרי הכל
not nice
הגיוני, אם הוא ימשיך להיות בן אדם חרא, כשהוא ימות לאף אחד לא יהיה אכפת.
הגיוני לגמרי
אם הוא מתנהג בצורה כזאת
אם הוא מתנהג בצורה כזאת
אני הייתי נפגעת אם היו אומרים לי את זה
אנונימית
לא רוצה להלחיץ אבל לכי תדעי מה הוא עושה עכשיו? מה הוא מתכנן? לכי תדעי.. גם אבא שלי לפעמים עצבני אבל הוא נרגע אחר כך לאט לאט
שמעי אם מגיע לו אז מגיע לו, זה שהוא אבא שלך לא אומר שיש לו זכות להתנהג מגעיל.
אגב, משפט לחיים. אני לגמרי הולך לחפש הזדמנות להשתמש בזה עם אנשים שאני לא סובל
אגב, משפט לחיים. אני לגמרי הולך לחפש הזדמנות להשתמש בזה עם אנשים שאני לא סובל
אם הוא מתנהג ממש באלימות וזה אז כן
הגיוני
זה מוגזם אבל אני מבין אותך. גם אני הייתי עושה ככה וככה גם כולם
באותו הנושא: