2 תשובות
מסכים עם מה שרשמו למעלה
שואל השאלה:
היא לא חשובה לי כי היא די ניצלה אותי
אבל היא היחידה שיכולתי להיפתח בפנייה ולהיות אני
ולא אני לא יכולה באמת שהאגו שלי ענק
היא לא חשובה לי כי היא די ניצלה אותי
אבל היא היחידה שיכולתי להיפתח בפנייה ולהיות אני
ולא אני לא יכולה באמת שהאגו שלי ענק
אנונימית
באותו הנושא: