2 תשובות
מסכים עם מה שרשמו למעלה
שואל השאלה:
היא לא חשובה לי כי היא די ניצלה אותי
אבל היא היחידה שיכולתי להיפתח בפנייה ולהיות אני
ולא אני לא יכולה באמת שהאגו שלי ענק
אנונימית