התחברות
הרשמה
יש ציון מגן/הגשה למעבדה בפיזיקה?
אם כן, כמה אחוז הוא ממנה?
**לענות רק מי שיודע בוודאות
1 בנובמבר 2018, 20:48
ציונים
בגרות
פיזיקה
2 תשובות
כן אני כבר לא זוכר עברו שנתיים מאז שבדקתי את זה
E
E8
כן, 30%
h
hhhhhhhhhh!
באותו הנושא:
מי שלומד פיזיקה: מה הציון הכי נמוך שלכם בפיזיקה אי פעם?
מאיזה ציון זה נחשב ציון טוב לציון הגשה לבגרות בעברית?
מה הציון הגשה הגשה שלכם לבגרות בעברית?
מי שניגש ביום חמישי לבגרות בפיזיקה, כמה הציון הגשה שלכם?
יש דרך ללמוד את המעבדה של פיזיקה לבד בבית?
אם יפסלו לנו את הציון הגשה במתמטיקה כשניגש למועד ב יהיה ציון הגשה?
קיבלתי במבחן הראשון שלי בפיזיקה (כיתה י) 58 הציון הכי נמול בכיתה וכולם קיבלו 85 פלוס
מעל איזה ציון בפיזיקה בתעודה זה נחשב טוב?
איך מחשבים את הציון הסופי בפיזיקה 5 יחידות (שיש שאלון שהוא פיזיקה + אלקטרומגנטיות, שאלון מעבדה, ועבודה על אופטיקה)
מישהו עשה בפיזיקה את מעבדת התנגשות בין שני מימדים?
איזה ציון סופי צריך כדי להתקבל למגמה בפיזיקה?