7 תשובות
אלה הסטנדרטים בדוגמנות כיום
שואל השאלה:
הבנתי את זה
אבל אני שואלת למנ
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתם..
התכוונתי כאילו למה לוקחים גבוהות לדגמן?כאילו אין דוגמניות נמוכות(חוץ מכאלה שמדגמנות לבגדים פטיט)
אנונימית
כי יש להם רגליים ארוכות מאוד וזה הכי יפה שיש
דיגמון מגביהה
כי בגלל זה הן דוגמניות
וואי שאלה טובה אני מעדיף נמוכות
אנונימי