2 תשובות
כאשר היא הייתה ברית המועצות היא הייתה דיקטטורית. עכשיו היא דמוקרטית
היא הייתה דקטטורית כי היא הושפעה מאידאולוגיה הסויצאלזם המהפכני אבל כשהיא נכשלה בנסיון להיות דיקטטורית היא הפכה לדמוקרטית עד עכשו למרות שיש בה גם דברים דיקטטורים