8 תשובות
יש
לדעתי מתחיל להיות
עוד מעט יהיה יותר
יש
יש כן זה טעים עם רימון וקינמון יאמי
יש אני קונה אבל זה יקר יחסית עכשיו
שואל השאלה:
אוףף רציתי להכין מיץ תפוזים ולא עשיתי כי חשבתי שזו לא העונה.
טוב לא נורא תודה
אנונימית
חח הכנתי כבר איזה 5 פעמים איזה לא העונה