8 תשובות
יש
לדעתי מתחיל להיות
עוד מעט יהיה יותר
עוד מעט יהיה יותר
יש
יש כן זה טעים עם רימון וקינמון יאמי
יש
יש אני קונה אבל זה יקר יחסית עכשיו
שואל השאלה:
אוףף רציתי להכין מיץ תפוזים ולא עשיתי כי חשבתי שזו לא העונה.
טוב לא נורא תודה
אוףף רציתי להכין מיץ תפוזים ולא עשיתי כי חשבתי שזו לא העונה.
טוב לא נורא תודה
אנונימית
חח הכנתי כבר איזה 5 פעמים איזה לא העונה