19 תשובות
אתאיסט
אטאיסתית
אני מאמינה
לא חושבת שצריכה להיות "העדפה"..
כל אחד זה בחירה שלו

זה לא שמישהו החליט בשבילי להאמין או בשביל מישהו אחר להיות אתאיסט
מאמינה לגמרי.
אתאיסט.
לא אכפת לי כל כך.. זה לא משפיע על מי שאני
מאמינה
אתאיסטית, כמו שאני עכשיו.
אתאיסט, האמת הכואבת עדיפה על האשליה הנוחה.
אתאיסט וזה מה שאני
מאמינים
מאמינה באמונה שלמה
אתאיסטית.
אטאיסטית
אתאיסטית
מאמינה
אתאיסט
מאמינה
אני מאמינה!❤
מאמינה.
אני אתאיסטית וזה בסדר אבל אני מעדיפה להאמין.
זה נותן תחושת ביטחון, אתה יודע שיש למי לפנות כשיש בעיה. אל כל יכול.
זה ירגיש לי פחות רע ללמוד תנך או מורשת ובר/בת מצווה לא תרגיש לי משהו ככ שגוי.
יש הרבה יתרונות בלהאמין.
אבל אני לא מאמינה.
צר לי להגיד את זה אבל לפעמים אני מעדיפה את האשליה הנוחה.

נראלי שאני היחידה שענתה ההפך מהאמונה שלה לול
אתאיסט שמאלני קיצוני
אנונימי