3 תשובות
אני לוקחת כדור אחר והוא עוזר לי רק בקטע של הדיכאון וחרדות בנתיים
לגבי ההפרעות אכילה לא כל כך
אני לא ניסיתי, מעדיפה לא לקחת כדורים. אבל חברה שגם יש לה דיכאון והפרעות אכילה היתה לוקחת קבוע וזה כן עזר לה, למרות שבימים שהיא היתה שוכחת היו לה ממש התקפי חרדה והיא היתה מתפרקת..
אני נגד כדורים מהסוג הזה אז אני לא לוקחת, אבל יש לי חברה שכן והיא אמרה שזה כדור די נחמד, עוזר בקטע בינוני כזה