7 תשובות
בארור
אין ספק שבעוד שנתיים תהיי שונה. ההתפחות מבת לבת שונה ואין מה לדאוג.
זה תלוי איך את נראת עכשיו אי אפשר להגיד לך
יש מצב שכן ויש מצב שלא
בטח, את התחלת להתפתח.
אני בגיל 14 הייתי הברווזון המכוער, עכשיו אני ברבור יפיפה.
את תיראי שונה