8 תשובות
לא, יש לי גם חבר שפרש והכל טוב, לא צריך להתבייש
שואל השאלה:
אני פשוט מפחדת להגיד את זה למישהו נגיד ישאלו אותי טיפה את לומדת ואני כזה אני לא לומדת פרשתי מלימודים
אנונימית
שואל השאלה:
למה חבר שלך פרש ובאיזה גיל?
אנונימית
אל תדאגי אנשים יקבלו אותך כמו שאת, אל תפחדי מלהגיד את האמת
פרש באמצע יא אם אני לא טועה, אין לי מושג למה פשוט אולי בגלל שהיה לו קשה או שפשוט לא היה לו "כוח" ללימודים
שואל השאלה:
איזה בדיוק מערת יכולה להתאים לי חוץ מבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
תכלס את צודקת עם אנשים ישפטו אותי על זה שפרשתי מבית ספר בגלל שהיה לי שם לא טוב זה רק מראה כמה הם שופטים בני אדם
אנונימית
לא
שואל השאלה:
כן ברור שאני יקדם את עצמי במשהו אחר שלא קשור דווקא לבית ספר
אנונימית