10 תשובות
עוצר לו את הגדילה.
בואי לפרטי
אני חושבת ששמעתי פעם שזה לא טוב לחזה, וזה גם לא נוח. אז למה? ;)
אנונימי
זה עוצר את הגדילה של החזה..
זה לא בריא ועוצר את הגדילה של החזה.
שואל השאלה:
כי לי זה נוח ואני מעדיפה לישון איתה
כי לי זה נוח ואני מעדיפה לישון איתה
אנונימית
זה לא עוצר שום דבר, גוזיה זה מבד וזה לא כמו חזייה. זה כמו שתשני עם 2 גופיות.
אם זה נוח לך אז סבבה לגמרי:)
אם זה נוח לך אז סבבה לגמרי:)
גם אני ישנה ככה כבר כמה שנים טובות ושום דבר לא נעצר
אנונימי
הלוואי שזה היה עוצר.
אבל אני ישנה כבר שלוש שנים עם גוזיה וזה לא עוצר והוא ממשיך לגדול - וגם אם זה מוזר לכן - אני לא אוהבת גדול\בינוני בכלל. זה לא נוח לי. ובלי גוזיה זה ממש לא נוח.
אבל אני ישנה כבר שלוש שנים עם גוזיה וזה לא עוצר והוא ממשיך לגדול - וגם אם זה מוזר לכן - אני לא אוהבת גדול\בינוני בכלל. זה לא נוח לי. ובלי גוזיה זה ממש לא נוח.
אנונימי
זה לא בריא,
וזה לא עוצר את הגדילה של החזה!
וזה לא עוצר את הגדילה של החזה!
באותו הנושא: