10 תשובות
עוצר לו את הגדילה.
בואי לפרטי
אני חושבת ששמעתי פעם שזה לא טוב לחזה, וזה גם לא נוח. אז למה? ;)
אנונימי
זה עוצר את הגדילה של החזה..
זה לא בריא ועוצר את הגדילה של החזה.
שואל השאלה:
כי לי זה נוח ואני מעדיפה לישון איתה
אנונימית
זה לא עוצר שום דבר, גוזיה זה מבד וזה לא כמו חזייה. זה כמו שתשני עם 2 גופיות.
אם זה נוח לך אז סבבה לגמרי:)
גם אני ישנה ככה כבר כמה שנים טובות ושום דבר לא נעצר
אנונימי
הלוואי שזה היה עוצר.
אבל אני ישנה כבר שלוש שנים עם גוזיה וזה לא עוצר והוא ממשיך לגדול - וגם אם זה מוזר לכן - אני לא אוהבת גדול\בינוני בכלל. זה לא נוח לי. ובלי גוזיה זה ממש לא נוח.
אנונימי
זה לא בריא,
וזה לא עוצר את הגדילה של החזה!
באותו הנושא: