4 תשובות
תלכי ככה
או שתשימי פלסטר
או שתתארי רק עד שיעבור לך
או שתנסי להסתיר עם השיער
או שתשימי פלסטר
או שתתארי רק עד שיעבור לך
או שתנסי להסתיר עם השיער
זה ממש גדול? או בקטנה?
אני מציעה לך ללכת עם זה רגיל, יודעת זה מביך. אבל לא נורא זה יעבור גם ככה
זה בולט לך?? אם לא אז תלכי רגיל
אנונימית
באותו הנושא: