9 תשובות
יאלה אנונימית
אני מאמין בך (:
תחסמי פשוט ותמחקי מספר.
את לא צריכה את השיט בחיים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אני לא יודעת מה אני אמורה להרגיש
הוא שם תמונה של עצמו אחריי שחסמתי אותו מסתבר
תמונה של העיניים שלו ומעלה
הוא נראה עצוב
אני אוהבת אותו;;
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי סיבה לאהוב אותו.
הוא יכל לומר לי שהוא מצטער.
הוא זבל הוא חרא של בן אדם.
סליחה על הפיצול.
אני צריכה מישהו שיגיד לי את זה
אנונימית
זה מזכיר לי את מערכת היחסים שהייתה לי לא מזמן, זה לא משנה כמה את אוהבת אותו, זה רק קראש וזה חולף. טוב מאוד שחסמת אותו, אל תתנצלי בפניו סתם אם אין לך על מה, תעמדי על שלך.
בהצלחה
אנונימי
הוא חולרה. טיפש. דביל.
שק של נחשים.
תחסמי אותו ואל תיפלי למקום הזה, חבל על הלב שלך להיפגע שוב.
יבוא בחור טוב יותר בפער, המהבול הזה לא שווה אותך.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא היה סתם קראש
זה היה קטע
לא משנה
אין לי סיבה להתחיל להציג את כל היתרונות שלו אם בסופו של דבר זה הוביל למה שזה הוביל
אני חוסמת אותו
אנונימית
מקווה שחסמת אותו ואפילו מחקת את המספר כדי לא להפגש בפרופיל שלו..
מגיע לך יותר ממנו
מבינה זה כואב אבל תני לזמן לעשות את שלו.
זה קשה ואת אלופה ואני מעריכה אותך 1,000,000 ואת תמצאי אחד שיכבד אותך יעריך אותך אולי קצת יפגע בך אבל יפצה אותך באהבה פי 1000000000000