6 תשובות
לא עוקב כמה שנים טובות
הפסקתי לראות בובספוג ובכללי תכניות שלא שייכות לעידן פלוס
משהו כמו חצי שנה כבר
משהו כמו חצי שנה כבר
חרא גדול
פעם באמת היה יפה עכשיו זה טימטום
יפות, כל העונות טובות אין על בובספוג
דמיקולו
באותו הנושא: