2 תשובות
יש לך שתי אפשרויות.
לשתף אותה בזה, להגיד לה את האווירה שהיא מייצרת בבית, ממש לקחת אותה לשיחה.
אפשרות שניה, להתעלם ממנה ולא לצפות ממנה ליותר מדי.
תביני שזה שלה (ולא שלך)
בטח היא חווה זמנים לא פשוטים:פרנסה,דאגה לכם,וכו
לדעתי עם כל מה שאמא עשתה עבורך בחיים תקשיבי לה ותעודדי אותה