3 תשובות
שנות ה-70/ה-80 בארצות הברית!! נראלי מעניין להיות היפית כזה ולחיות בתקופה הזו
2002 הייתי הורג את אני התינוק
שנת 2010.
הייתי מחזירה את סבא שלי לחיים: אומרת לו בעצמי ללכת לבית החולים לפני שהוא היה מטמוטט באמצע הרחוב. הוא חסר לי מאוד, וכל תמונה שיש לי איתו חשובה לי.
אולי להחזיר אותו לחיים לא היה משנה את ההיסטוריה, אבל זה היה משנה את החיים שלי
הייתי מחזירה את סבא שלי לחיים: אומרת לו בעצמי ללכת לבית החולים לפני שהוא היה מטמוטט באמצע הרחוב. הוא חסר לי מאוד, וכל תמונה שיש לי איתו חשובה לי.
אולי להחזיר אותו לחיים לא היה משנה את ההיסטוריה, אבל זה היה משנה את החיים שלי
באותו הנושא: