4 תשובות
אני הייתי לובשת דווקא משהו צמוד עם משהו פתוח, בשביל שיהיה מאוזן
עדיף משהו צמוד למעלה
זה יהיה פחות יפה לדעתי
עדיף משהו לא רחב
עדיף משהו לא רחב
כל עוד זה נראה טוב יחד למה לא. אני גם מסכימה שלפעמים עדיף שיהיה איזון, אבל לפעמים זה לא משנה. תלבשי מה שבא לך בלי לחשוב יותר מדי
באותו הנושא: