3 תשובות
חחחhחחח בול חשבתי על האלכסונים שלה.. וזה בעיקר גנטיקה.. במיוחד אצל בנות
שואל השאלה:
אבל עדיין , יש תרגילים בשביל זה.
יש בנות שאין את זה להן בגנטיקה ויש להן
אנונימית
נכון.. בעיקרון זה פשוט תרגילי בטן תחתונה כזה ולאכול כמות חלבונים נדרשת ולהיות על אחוז שומן נמוך..
אבל העיקר זו גנטיקה..