התחברות
הרשמה
אני יוצאת איתו בערב לשבת בפארק ולדבר ואני לא יודעת איך להתנהג.אני רוצה להראות לו אהבה.להרגיש את זה.אבל אני ביישנית.
מה לעשות? לפעמים אני מרגישה בתוך תוכי שבאלי לחבק אותו ולהגיד לו שאני אוהבת אותו אבל פיזית אני לא מרגישה שאני מסוגלת מתוך מבוכה.
8 בנובמבר 2018, 16:33
נושאים לשיחה
ביישנות
התחלות
שבת
2 תשובות
לכי על זה
!
!Swiftie13
לגמרי לכי על זה עם הזמן שתהי איתו שם לאט לאט תרגישי פחות מבוכה
מ
מ ק ו ר י ת
באותו הנושא:
זה בסדר אם אצא עוד כמה דקות לשבת בחוץ בפארק מתחת לבית שלי עם אוזניות?
כמה גוי אני יוצאת שאני יושבת עכשיו בפארק עם הפלאפון ומסביבי יש מלא אנשים?
הימצאות ערבים רבים בלונה פארק - מדוע יש בלונה פארקים הרבה ערבים?
מספר נרות השבת שנהוג להדליק - כמה נרות שבת נוהגים להדליק בערב שבת?
אני יוצאת לפעילות כזו בפארק מים
היום בפארק שפיים 50 ערבים הרביצו למאבטחים חדרו למתחם בלי לשלם והרביצו לאזרחים ושוטרים!
הכלב שלי ברח במוצאי שבת, ואתמול בערב מצאתי אותו מת באיזה מקום שקרוב לפארק.
חבר שלי כול הזמן יוצא עם חברים שלו בערב ואני רבה איתו..
איך לגרום לידידה לשבת עלי בפארק?
אני יוצאת בערב עם ילד שאני בקטע איתו ואני מזה מפחדת
בערב יום העצמאות (מתי שכולם בפארק) מסעדות ופיצריות נגיד דומינוס ובורגרים פתוחות?