11 תשובות
עם חברה הכי טובה
עם החברים
אוי ואבוי מה שהולך שם
אוי ואבוי מה שהולך שם
ידידה. חח
ואו ניראלי שכולם
חח האמת שאין
אמא והכיתה
בכיתה תמיד מקללים ואצל אמא דיברתי על מחזור אז עדיף שלא יראו חח
בכיתה תמיד מקללים ואצל אמא דיברתי על מחזור אז עדיף שלא יראו חח
עם אמא שלי
קבוצה של סטיפס(סוטה), הידיד הכי טוב(הוא מספר על הקראשית (אחמ הוא הקראש שלי והוא מספר על הקראשית שלו אחמ אחמ לא כיף)), אמא שלי(מחזור), שכבה(יכולים להתחיל מריבה, מכות וקללות על פורטנייט)
עם חברים שלי
^^ברור שעל פורטנייט על מה אפשר לריב שהריב יהיה הגיוני חוץ מפורטנייט???!!!
2 חברות סתומות שלי
וידיד
וידיד
באותו הנושא: