התחברות
הרשמה
נגיד התחלתי שיחה עם מישהו שאני לא מכירה בהיי. איך להמשיך את השיחה אחרי שהוא יענה?
8 בנובמבר 2018, 21:16
נושאים לשיחה
התחלות
שיחות
הודעות
נושאים
2 תשובות
מה קורה
Q
Queen bitch
מה קורה?
מה מאיפה אתה?
מק רויאל 2
באותו הנושא:
התחלתי שיחה עם בחורה והיא שמרה את המספר שלי ב"לא לענות".
התחלתי שיחה עם מישהו חתיך רצח באינסטה
אני בת 16 הוא 25,בהתחלה אמרתי שאני 21 ואחכ אמרתי שאני 16 והשיחה ממש זרמה
אם התחלתי פה שיחה עם מישהו וניסיתי כזה להתחיל איתו, אבל לא ממש אמרתי משהו על קשר רומנטי זה נחשב שהתחלתי איתו?
למה רוב הפעמים אני פשוט מתחיל שיחה עם ילדה והיא נגיד זורמת והכל טוב ואז מתקדמים...
התחלתי שיחה עם מישהו השיחה זרמה ממש ואז במוצאש רשמתי לו שבוע טוב ענה שבוע טוב מה הולך ואמרתי בסדר אבל השיחה פשוט נתקעה
התחלתי שיחה עם הקראש והיתה לנו שיחה שאני התחלתי ועוד איזה משפט שהתחלתי אני.יש לכם רעיון למשפט מתחכם על זה שרק אני יוזמת?
היי יש מישהו שאני דלוקה עליו והתחלתי איתו שיחה בוואצאפ היי מה קורה הוא רשם הכל בסדר מה איתך רשמתי בסדר וזהו.. המשך פה
סכיזופרנים מדמיינים גם נגיד שיחה עם מישהו בווצאפ או שמישהו מתחיל איתם או שזה רק הזיות בסגנון משיח, קולות וכאלה?
ניסו לשדך לי מישהו בקיץ בערך ויצאנו פעם אחת ומאז לא קרה כלום והפסקנו קשר. היום חשבתי עליו והתחלתי איתו שיחה בוואטסאפ ו-
התחלתי היום לדבר עם מישהי בווטסאפ ותוך כדי שיחה ראיתי שאני לא בקטע שלה... איך להגיד לה שאני רוצה לחתוך?