6 תשובות
סניקרס נמוכות לא זוכרת את השם והפסים ורודים והנעליים עצמן שחורות
אחד
אדידס גאזל
היה לי גם סטן סמית,מתכננת לקנות שוב
אה ויש לי סטן סמית רגילות אבל אני לא שמה אותן
6
2 נעלי ספורט
2 סטן סמית ירוקות ואדומות
סופרסטאר
וגאזל
סופרסטאר שחור לבן (נעל שחורה פסים לבנים)
סטן סמית זהב
2 נעלי ספורט אחת גבוהה ואחת נמוכה
ואני חושבת שיש לי עוד אחת אבל אני לא זוכרת ואין לי כוח לבדוק
15(רק של אדידס) ניראלי הפסקתי לספור (אני אספנית נעליים ישלי מלא פשוט אהממ)
ויש לי nmd סופרסטאר ועוד כמה מהסוגים הפחות מוכרים אבל יפים