4 תשובות
אם לא רצית אותו זה הגיוני שהנשיקה לא תזרום,
אל תפחדי,זה יגיע,בלי לחץ
אל תפחדי,זה יגיע,בלי לחץ
נא אל תדאגי יהיו לך עוד הרבה הזדמנויות וזה שזה לא הלך פעם ראשונה לא אומר שום דבר על הפעמים הבאות,
יש לך עוד המון זמן לפנייך בשביל להתנשק ואני מציעה לך לא להטריד את עצמך במחשבות כאלו :]
יש לך עוד המון זמן לפנייך בשביל להתנשק ואני מציעה לך לא להטריד את עצמך במחשבות כאלו :]
אם לא אהבת ולא התעניינת בו אז זה הגיוני, זה יגיע עם מישהו שבאמת את תאהבי אותו
את לא חייבת למהר עם זה, זאת בחירה שלך ואת גם לא צריכה להרגיש רע על זה, אם את לא מרגישה מוכנה או אם את לא מרגישה מספיק קרובה לפרטנר שלך את לא חייבת לעשות את זה, את יכולה לדבר איתו על זה וכשתרגישי מוכנה זה פשוט יקרה
באותו הנושא: