4 תשובות
אם לא רצית אותו זה הגיוני שהנשיקה לא תזרום,
אל תפחדי,זה יגיע,בלי לחץ
ErO
נא אל תדאגי יהיו לך עוד הרבה הזדמנויות וזה שזה לא הלך פעם ראשונה לא אומר שום דבר על הפעמים הבאות,
יש לך עוד המון זמן לפנייך בשביל להתנשק ואני מציעה לך לא להטריד את עצמך במחשבות כאלו :]
אם לא אהבת ולא התעניינת בו אז זה הגיוני, זה יגיע עם מישהו שבאמת את תאהבי אותו
את לא חייבת למהר עם זה, זאת בחירה שלך ואת גם לא צריכה להרגיש רע על זה, אם את לא מרגישה מוכנה או אם את לא מרגישה מספיק קרובה לפרטנר שלך את לא חייבת לעשות את זה, את יכולה לדבר איתו על זה וכשתרגישי מוכנה זה פשוט יקרה