10 תשובות
בדצמבר אני מקבלת את הטלפון ה6 שלי נראה לי .....
כן אני לא טובה בלשמור על טלפונים
כן אני לא טובה בלשמור על טלפונים
אנונימית
הפסקתי לספור ב20
יותר מידי
בואו נגיד שעם כל הכסף של התיקונים היו יכולים לקנות לי כבר אייפון 8...
מעל 5 זה בטוח, נראלי בסביבות ה10 פעם
34434344444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444442
לא נשבר לי אף פעם
10010191919292 משהו כזה.
אנונימית
37 בערך..
באותו הנושא: