8 תשובות
לא מתבייש, אני גם מראה לחברים בצבא איזה שאלות יש פה, סהכ זה צחוקים של החיים
תלוי מתי
בוא נומר שאני א מתחיל לצרוח ולהגיד שאני גולש בסטיפס.
אבל אם מישהו ישאל אותי אני לא אשקר.
אבל אם מישהו ישאל אותי אני לא אשקר.
תלוי מתי
לא
לא, פשוט הייתי מעדיפה שלא ידעו כדי שלא יצטרפו אנשים שאני מכירה והכל
אם מישהו ישאל כנראה הוא מכיר את האתר וגלש בו אז אגיד כן אבל אני לא משתפת אנשים שאני מכירה שאני פה זה דיי נחמד לי שזה שלי ואני יכולה להכנס פה לשיחות על דברים שם חברים בחיים אני לא אדבר עליהם
באותו הנושא: