3 תשובות
להתעלם, לחסום בחזרה ולנתק קשר
שואל השאלה:
ניסיתי לנתק קשר, באמת שניסיתי אבל אני לא יכולה! הוא לומד איתי, יש לנו את אותם חברים.. ומה זה ישנה לו אם אני אחסום בחזרה? אני חושבת שהוא חושב שהכל בסדר בנינו כי אני פשוט מתנהגת רגיל לידו.
ניסיתי לנתק קשר, באמת שניסיתי אבל אני לא יכולה! הוא לומד איתי, יש לנו את אותם חברים.. ומה זה ישנה לו אם אני אחסום בחזרה? אני חושבת שהוא חושב שהכל בסדר בנינו כי אני פשוט מתנהגת רגיל לידו.
אנונימית
שואל השאלה:
אני כתבתי משהו, על הצלקת שהוא השאיר לי, ואני כל כך רוצה שהוא יקרא את זה ויבין כמה הוא פגע בי..
אני כתבתי משהו, על הצלקת שהוא השאיר לי, ואני כל כך רוצה שהוא יקרא את זה ויבין כמה הוא פגע בי..
אנונימית
באותו הנושא: