4 תשובות
תדברי עם בנים. תנסי להתחבר אליהים..אל תתביישי.
שואל השאלה:
מנסה אבל אני כן מתביישת לפעמים
אנונימית
תנסי לדבר איתם בשיעורים
:(?
מצטרפת לשאלה