התחברות הרשמה

כשאתם אוכלים אבוקדו אתם מועכים אותו או חותכים לחתיכות?

11 בנובמבר 2018, 18:43
אוכלארוחותבוקר    
5 תשובות
חותכת
t
theatre kid wannabe
זורק לפח
ס
ספייסי המקלף
אני מועכת עם מזלג ועושה את זה כמו דייסה
May | מֵיְי
חותכת לחתיכות
/
/SID/
חותך לחתיכות
ה
הטיגריס הלבן
באותו הנושא:
אבוקדו זה מסוג המאכלים שאו שאתה שונא או שאתה אוהב
כשאתם אוכלים פיצה אתם אוכלים אותה מקופלת או רגיל?
כשאתם לחוצים אתם אוכלים יותר או אוכלים פחות?
שאלת השנה:איך אתם אוכלים את האבוקדו שלכם?מעוך או חתיכות?
כשאתם אוכלים את האוכל שלכם עם סכין ומזלג
כשאתם אוכלים בן אנד ג'ריס אתם אוכלים את כל הקופסא?
נניח ואתם אוכלים דוריטוס עם אבוקדו. מה אתם תעדיפו שישאר עודף בסוף, אבוקדו או דוריטוס?
מה אתם אוכלים כשאתם קמים בשבת בבוקר ?
גם אתם מרגישים לא בנוח כשאתם אוכלים ליד אנשים?
מה אתם אוכלים כשאתם קמים בבוקר?
כשאתם הולכים לאכול סושי, מה אתם אוכלים וכמה?