4 תשובות
שואל השאלה:
כמובן כמובן תיקנתי
אנונימית
למה שתעשה את זה? זה התאבדות.
זה קנס בסביבות ה2000 שקל, אם לא שלילה.
זה החיים שלך, המוח שלך ישפך על הרצפה. זה לא כמו אופניים.
אנונימית