התחברות הרשמה

למה בולימיות מקיאות?

אני מכירה מישהי שהייתה בולימית, והיא אמרה לי שהיא הייתה אוכלת מלא ואז מקיאה הכל
להקיא זה באמת מוציא את כל הקלוריות? לא אמור להישאר משהו?
12 בנובמבר 2018, 13:37
הפרעות אכילהבולימיההקאותאנורקסיה    
2 תשובות
כי ככה זה בולמיה
f
foobar
אני בולימית לשעבר התפיסה שלנו זה שאם נאכל ואז נקיא כל האוכל יצא מהגוף.
זה שקר יוצא חלקית
אנונימית
באותו הנושא:
למה יש סטיגמה כזאתי שבולימיות מקיאות את כל מה שהן מכניסות לפה?
הייתם יוצאים עם מישהי בולימית?
בנים-הייתם יוצאים מישהי בולימית/מישהי שהייתה בולימית?תפרטו למה כן/לא
אני אנורקסית או בולימית או גם וגם?
בנים- אם הייתם מגלים שחברה שלכם בולימית הייתם נפרדים ממנה או מנסים לעזור לה?
בנות הייתן מספרות לחבר שלכן שיש לכן דימוי עצמי נמוך ושפעם הייתן מקיאות בגלל זה(ועכשיו כבר לא מקיאות) או שזה מיותר?
יש פה בנות בולימיות?
זה נחשבת שאני בולימית?
חשש מבולימיה - מה לעשות אם אני בולימית?
בנים הייתם יוצאים עם בולימית?
אפשר לדעת לפי משטח גרון אם אני בולימית?