9 תשובות
84 זה ציון מעולה, תלמדי מהטעויות שלך ותיישמי את זה במבחן, אין סיבה שציום כזה יהרוס לך את ההמוצע.
שואל השאלה:
הבעיה היא שכולם אומרים לי "זה ציון מעולה" אבל כשהם מקבלים 84 הם בוכים
אנונימית
שואל השאלה:
הציונים שלי הם בערך 90-100
אבל לפעמים יש לי גם 85-100
אנונימית
תלוי מה המשקל של המבחן בתעודה.. ו84 זה ציון טוב למבחן.. זה שכולם קיבלו 100 זה לא הופך את הציון שלך לגרוע אז בכל מקרה אני לא חושבת שזה יהרוס לך את הממוצע אלא אם כן שאר הציונים שלך לא וואו
לא.
אנונימי
תלוי בציונים האחרים שלך, חוץ מזה אין קשר בין הממוצע שלך לציונים של אחרים, אל תשווי את הציונים שלך לאחרים, כל אחד והיכולות שלו
תלוי מה קיבלת חוץ מזה
אם לפני זה קיבלת רק 100
ואחרי זה תקבלי רק 100
אז זה לא ישנה בכל כך הרבה
זה תלוי בציונים הקודמים שלך ובציונים שיהיו לך,בכללי 84 זה אחלה ציון
Q_e
תלוי
פחות או יותר מה שאר הציונים שלך?
בלי קשר לאחרים