התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על המצב בעוטף עזה?

תושבי עוטף עזה ליבי יוצא אליכם , אני גרה בצפון בכלל ואני לא חווה את התקופה הקשה הזאת ובכל זאת כואב לי לשמוע מה אתם עוברים ! תהיו חזקים ❤
12 בנובמבר 2018, 17:34
עצותכתיבה    
2 תשובות
במקום לכתוב את זה בנחת בבית את יכולה לצאת לבחוץ ולפעול,
מה שאת עושה עכשיו זה בדיוק כמו לבוא בחולצה שחורה לבית ספר
N
Napkin
מצב חרא מקווה שנוכל איכשהוא לשפר בשבילם את המצב
M
Moonglow
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על המצב בעוטף עזה?
תקשיבו המצב לא הגיוני, אני גרה בעוטף וכל שניה אזעקה וצבע אדום...
מה המצב בעוטף?
מה קרה אתמול בדרום שבגללו הרגו חייל שלנו ובכללי מה עם המצב בעוטף עזה עכשיו?
הייתה אזעקה בעוטף עזה עכשיו?
אזעקה בעוטף עזה לפני שניות בודדות. מה דעתכם?
מה אתם חושבים על מצב בעוטף עזה ובכלל בישראל היום?
הייתה אזעקה עכשיו בעוטף עזה?
אני גר בעוטף עזה וכל רגע יש לי אזעקה..
מה אתם חושבים על זה שתושבי עוטף עזה מפגינים?
אוף, רק אני כל כך עצובה מהמתיחות בעוטף עזה ושכל חמש דקות יש אזעקה???