8 תשובות
אל תתייחסי,פשוט תאמרי שאין לך או שתקחי את הטלפון של אחד מהם ותחסמי את המספר של המחנכת שלך.
ErO
ספאם
את לא בת 21?
לקבור את אח שלך ולריב איתו הוא בתור אח שאמור להגן עלייך הוא אח זבל באמת אבל המיץ של הזבל.
אנונימית
תגידי שכל הציונים במשוב הם עד 10 ואם יש לך 30 זה בונוס ותגידי להם שהפרעות זה אם מישהו מפריע לך לא אתה לו
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שהיא תרשום בקבוצה של ההורים... וגם אין מצב אח שלי תמיד יוכיח להם שכן יש ero
יש לך אח ממש חרא, איך הוא גילה? בן כמה הוא?
שואל השאלה:
דר11 הוא בן 23 ואני לא יודעת איך הוא גילה ...
תגידי להם שהם צריכים לכבד את הפרטיות שלך ואת תתמידי יותר