9 תשובות
לא
שואל השאלה:
אז איך הייתה מלחמה ב2005? בערך
אז איך הייתה מלחמה ב2005? בערך
אנונימית
החיזבאללה הרבה יותר חזק וגרוע מהחמאס אבל לפחות בנתיים הם בשקט
פה בצפון, היה קשה מאוד, בגלל החיזבאללה.
לא חושבת שהטילים יגיעו עד לשם
אין סיבה מבחינתם "לבזבז טילים" על הצפון.
אנונימי
אני גרה ממש צפון, ולא אין סכנה, אין להם טילים שיכולים להגיע לצפון.
לא
הטילים של חמאס לא יגיעו, אבל חיזבאללה רק עושים אפצ'י ואתם במקלטים
באותו הנושא: