התחברות הרשמה

לא הייתה אזעקה כבר יותר מחצי שעה זה הגיוני?

כן שאלה מזעזעת אבל בתור תושבת עוטף עזה כבר התרגלנו למצב של אזעקה בכל 5-10 דקות, כל הלילה לא זזנו מהממד והבכי של אחי הקטן לא הפסיק.
יש הפסקת אש? הטילים האלה כבר הפסיקו?
13 בנובמבר 2018, 12:26
אזעקההמצב הבטחוניטיליםעוטף עזהאזעקות    
2 תשובות
אין הפסקת אש, יש באשכול
W
West Coast
הייתה אזעקה בעוטף עזה לפני 2 דקות
D
Disneygirl
באותו הנושא:
תקשיבו המצב לא הגיוני, אני גרה בעוטף וכל שניה אזעקה וצבע אדום...
הייתה באמת אזעקה? זה שווא?
מה הייתם עושים אם הייתה תופסת אתכם אזעקה במקלחת?
הגיוני שמישהי דתייה הייתה בסנימה בראשון לציון מלפני שעה וחצי?
הייתה אזעקה עכשיו בעוטף עזה?
הגיוני שעברה כבר יותר משנה וחצי מהפעם הראשונה שקיבלתי מחזור והוא עדיין לא סדיר?
הגיוני שאני בגובה 1.72 ועליתי קילו וחצי ופתאום אני מרגישי שהבגדים הרבה יותר צמודים עליי??
איך זה הגיוני שיש גבינה (גבינה מותכת משולשת) שיש לה תוקף יותר מחצי שנה?
למי הייתה פה אזעקה לפני חצי שעה?
אתמול הייתה אזעקה ו..
הייתה אזעקה בחולון עכשיו או שדיימינתי?