6 תשובות
לשכוח ממנו ולמצוא לך גם חבר
תמצאי לך חדש
תינוק עזבי אותך.. וזה לא באמת משנה בני כמה הם כי חברה חדשה לאקס זה תמיד קשה..למרות שהיא קטינה אז זה על גבול המחפרן..
אבל מישהו חדש.. תפתחי לרעיונות אחרים ותפסיקי לחשוב עליו..
אבל מישהו חדש.. תפתחי לרעיונות אחרים ותפסיקי לחשוב עליו..
שואל השאלה:
בדיוק זה ממש מחרפן אותי, זאת המילה..לא בקטע מעליב אבל מרגישה כאילו הוא יורד ברמה פתאום ומצא מישהי יותר טובה ממני שקטנה ממני ב 3 שנים וזה ממש פוגע בי
בדיוק זה ממש מחרפן אותי, זאת המילה..לא בקטע מעליב אבל מרגישה כאילו הוא יורד ברמה פתאום ומצא מישהי יותר טובה ממני שקטנה ממני ב 3 שנים וזה ממש פוגע בי
אנונימית
לגמרי...מבינה אותך
אבל עזבי אם הוא ירד לרמה כזאת של קטינה זה רק מראה כמה חסר לו..
אבל עזבי אם הוא ירד לרמה כזאת של קטינה זה רק מראה כמה חסר לו..
שואל השאלה:
למה 3 שנים זה הרבה בעינייך? היא תכף בת 18..
למה 3 שנים זה הרבה בעינייך? היא תכף בת 18..
אנונימית
באותו הנושא: