14 תשובות
אני בת 14 1.56
אני גמדהה
1.53
1.53
אנונימית
אני נראה לי
בת 17
1.60
בת 17
1.60
אנונימית
אני אוהב גבוהות-עדינות- ורזרוזות כאלה...
זה כמו ברביות כאלה.... זה הורס אותי.... מושך בטירוף
זה כמו ברביות כאלה.... זה הורס אותי.... מושך בטירוף
זה מעניין לנו את הטוסיק מה אתה אוהב^
1.54
16.5
1.54
16.5
אנונימית
אוקיי ומה אתה רוצה שנעשה עם המידע הזה?
מה זה קשור לשאלה בכלל
מה זה קשור לשאלה בכלל
אנונימית
1.54
אני גבוהה רצח
אני גבוהה רצח
חחח אני.. בת 18, 1.53
כל מי שבאה אלי בטענות: נא להרגע. ציינתי את הטעם שלי.
לא התכוונתי לעצבן אף אחת. לילה טוב לכן :)
לא התכוונתי לעצבן אף אחת. לילה טוב לכן :)
וכן, זה פורום של ילדים בבית ספר ואני סיימתי תיכון...
אנחנו גמדות, אומללות מספיק בלי שתפתח בפנינו את העדפותיך על גבוהות..
אף אחד לא שאל אותך מה אתה אוהב יא טמבל.גזגז מהשאלה.
אף אחד לא שאל אותך מה אתה אוהב יא טמבל.גזגז מהשאלה.
אנונימית
שטויות. למה להרגיש אומללות. אפשר לנעול פלטפורמה, ולחזק ביטחון עצמי! ואם הפנים או האופי מרשימים אז אין סיבה בכלל לדאגה.
בת 17, 1.57
אנונימית
14 1.53
באותו הנושא: