6 תשובות
שצעירים לא כלכך מבינים בזה
כי הדור הצעיר יותר הוא יותר ליברלי ופתוח.
מסכים עם error
כי אנחנו מושלמים
כי פעם מה שהיה נהוג זה להיות גזענים וזה החינוך שהם נולדו איתו והמשיכו איתו עד עכשיו. אנחנו נולדנו לעולם שמקבלים את כולם (בערך) וזה ימשיך איתנו.
כי אנחנו ליברים יותר. בעתיד אני מאמינה שלא יהיה שום הבדל בין דת גזע ומין, כנל גם לגבי הקהילה, אני מאמינה שבעתיד זוגות מהקהילה יוכלו להתחתן כמו כולם ולהביא ילדים בעזרת פונדקאות ולאמץ
באותו הנושא: