6 תשובות
גם וגם
הלב למרות שלפעמים אני מתחרטת אבל זה עושה טוב בסופו של דבר
תלוי את מי שואלים
הכל עניין של פרספקטיבה
הכל עניין של פרספקטיבה
גם וגם
תלוי
תלוי
תלוי באיזו סיטואציה
שילוב ביניהם זה תמיד אידיאלי..
שילוב ביניהם זה תמיד אידיאלי..
לגמרי תלוי בסיטואציה וגם אז עדיף שזה יהיה שקלול של שניהם גם אם אחד קובע בסוף.
בכללי הייתי אומר שיותר ראש, יותר קשה ללכת אחריו בהרבה מקרים אבל הוא חכם מהלב (לרוב).
בכללי הייתי אומר שיותר ראש, יותר קשה ללכת אחריו בהרבה מקרים אבל הוא חכם מהלב (לרוב).
באותו הנושא: