3 תשובות
אני גרה בבית שאן
ואין לי באמת מושג מה זה
לול..
ואין לי באמת מושג מה זה
לול..
אע עכשיו נזכרתי חורף מי הולך לבריכה?
אני הייתי שם... במאי. בכל מקרה מקום סבבה לגמרי אבל האוכל זוועה
באותו הנושא: