תשובה אחת
הייתי שם במסעדה בבית חב"ד מאוד יקר,הלונה פארק דיי יקר גם אבל אחד המטורפים שהייתי!בכללי הבנתי גם שיש שם הרבה עשירים ותוחלת החיים שם יקרה מאוד..