6 תשובות
בגיל 18 אפשר לקבל כרטיס אשראי d:
אני עשיתי אחד בגיל 16, לי יש ויזה שזה גם גיהוץ וגם משיכה, בשביל זה צריך אישור הורים למי שמתחת לגיל 16.
אבל אם זה רק אשראי אז את יכולה מ-16 ללא אישור הורים..
אבל אם זה רק אשראי אז את יכולה מ-16 ללא אישור הורים..
אני בת 14 ויש לי כרטיס אשראי של חשבון צעיר
אתה יכול לעשות איתו כל דבר שכרטיס אשראי רגיל יכול לעשות (לשלם איתו למשוך כסף וכו')
יש לו יתרון שכשאתה מושך כסף בכספומט אתה לא צריך לשלם עמלה
בגיל 18 אתה עובר לכרטיס
ההורים שלי הסבירו לי ואם אני לא טועה המטרה של הכרטיס בגיל כל כך מוקדם הוא כדי שתהיה בבנק כלשהו ובגיל 18 תעבור לכרטיס אשראי רגיל באותו הבנק ולא יהיה לך כוח להתחיל לעבור לבנק אחר אז הבנק הזה בעצם קיבל עליך בעלות
אתה יכול לעשות איתו כל דבר שכרטיס אשראי רגיל יכול לעשות (לשלם איתו למשוך כסף וכו')
יש לו יתרון שכשאתה מושך כסף בכספומט אתה לא צריך לשלם עמלה
בגיל 18 אתה עובר לכרטיס
ההורים שלי הסבירו לי ואם אני לא טועה המטרה של הכרטיס בגיל כל כך מוקדם הוא כדי שתהיה בבנק כלשהו ובגיל 18 תעבור לכרטיס אשראי רגיל באותו הבנק ולא יהיה לך כוח להתחיל לעבור לבנק אחר אז הבנק הזה בעצם קיבל עליך בעלות
יש אפשרות לפתוח חשבון צעיר, מגיל 14-15 ולקבל כרטיס אשראי.
מגיל 16 אבל אם אתה מתחת לזה אז אתה יכול לעשות כרטיס אשראי חד פעמי
מגיל 14-15 - יש לבקש אישור הורים.
או מגיל 18
או מגיל 18
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: